Moram lansirati novi proizvod na tržište i želim da svi polude za njim

Marin je vlasnik obiteljske tvrtke koja proizvodi kozmetiku od isključivo prirodnih sastojaka. Do sada je proizvode prodavao putem preporuke i Facebook grupe. Velika potražnja za njegovim proizvodima u cijelosti je zadovoljavala njegovo financijske potrebe, sve do trenutka kad je veliki distributer odlučio kupiti cijelu njihovu godišnju proizvodnju, pod uvjetom da od svojih proizvoda naprave poznatu robnu marku tj. brand.

Marin se ubrzo našao u sasvim novom području, od obiteljskog proizvoda koji se prodavao preporukom, novi distributer je njihove proizvode stavio na police svih velikih dućana. Marin je shvatio da njegov proizvod, koliko god bio poseban i jedinstven, samo je jedan u moru sličnih proizvoda. Probao je samostalno jednostavnim oglašavanjem na Facebooku, što je donijelo slabe rezultate. Pokušao je samostalno napraviti kampanju oglašavanja na Googleu, no iste sekunde je shvatio da bi mu trebalo nekoliko mjeseci samo da pohvata osnove tog posla.

Na kraju ja angažirao agenciju za digitalni marketing, koja je u vrlo kratko vrijeme potrošila cjelokupni marketinški budžete bez velikih rezultata.

„Naša kampanja je dovela XY korisnika na vaš web, ali to što je malo ljudi kupilo Vaš proizvod – nije naša greška.“

– bila je završna poruka iz Agencije.

Marin je došao do nas s pitanjem možemo li pomoći jer je čuo da se u našem pristupu fokusiramo prvenstveno na podizanje prodajnih rezultata uz povećanje prepoznatljivosti branda.

Za Marina smo napravili slijedeće:

  1. Novo istraživanje koje je utvrdilo da Marin nije dobro definirao ključne poruke vlastitog proizvoda
  2. Izradili novi kreativni koncept/strategiju s upečatljivim porukama
  3. U slijedeću kampanju uključili smo i dio tradicionalnih medija
  4. Definirali influencerski program
  5. Kroz guerilla marketing kampanju doprijeli i do najspecifičnijeg djela njegove ciljne skupine
  6. Na dnevnoj razini Marin smo vodili kroz tijek kampanje kako bi se napokon i on educirao

Nakon kampanje koju smo proveli, prodaja je u odnosu na prethodno razdoblje porasla

230

%


što je zadovoljilo apetite distributera.

Marin je napokon našao marketinške savjetnike koji se ne skrivaju iza fraza, već s njim na konkretan i jednostavan način pričaju o rješenjima i vode ga kroz cijeli komunikacijski projek