PRODAJA, VOĐENJE PROJEKATA
Želim pokrenuti novi prodajni projekt i izgraditi prodaju od temelja
26 siječnja, 2022
-
Upoznajte Jasnu. Jasna je direktor jednog od najvećih call centara u regiji. Odlična je u prodaji i obožava teleprodaju jer je i sama izrasla iz jedne takve tvrtke.
Jasna je dogovorila novog klijenta koji želi da njezin call centar prodaje njihove usluge. Jasna zna da treba postaviti cijeli projekt i izgraditi prodajnu silu od nule, ali ne stiže se sama baviti time i sve nadgledati. U kompaniji nema osobe koja može to u potpunosti odraditi umjesto nje jer su svi već zauzeti drugim projektima.
Jasna ima 3 mogućnosti:
- odgoditi klijenta na neko vrijeme i izgubiti prihod i kontinuitet rasta
- zaposliti nekoliko ljudi koji bi postavili projekt, organizirali i strukturirali prodaju, radili selekciju i zapošljavanje prodavača
- angažirati Solve Studio da za vođenje i organizaciju cijelog projekta
Jasna je odlučila angažirati Solve Studio.
Angažiranjem Solve Studia Jasna je dobila kompletnu uslugu koja obuhvaća:
Postavljanje projekta:
- izrada prodajnog plana – očekivani broj prodaja dnevno u periodu od godine dana
- izrada plana zapošljavanja – kojim tempom, koliko prodavača, očekivani broj odlazaka i očekivana odsutnost s posla
- izrada financijskog plana (planski račun dobiti i gubitka za projekt, do razine EBITDA marže) – planirani prihod od prodaje, planirani troškovi (do detalja), očekivani prihod po prodavaču
Zapošljavanje:
- preporuke oko strukture i izgleda oglasa za slobodna radna mjesta i načina oglašavanja
- selekcija i odabir finalnih kandidata – prodavača
Definiranje ciljeva i bonus sustava:
- Definiranje ukupnog prodajnog cilja na projektu
- Definiranje dnevnog cilja po prodavaču
- Definiranje bonus sheme i potrebnog budžeta – iznosa i načina nagrađivanja te usmjeravanja na prodaju željenih proizvoda/usluga s većom maržom
Postavljanje strukture i načina rada:
- Broj potrebnih supervizora/voditelja
- Odabir kandidata
- Organizacija posla do detalja – kako izgleda jedan dan, tjedan, mjesec, kako održati prodajni sastanak, kako motivirati prodavače, zadati prodajne ciljeve, pratiti ostvarenja…
- Koliko često imati 1na1 razgovore s prodavačima – kako ih raditi (edukacija voditelja)
- Postavljanje i organizacija pozadinske podrške prodaji
Praćenje prodaje i tjedno izvještavanje upravi:
- Praćenje ostvarenja i uspoređivanje sa prvotno postavljenim planom prodaje, broja zaposlenih, prihoda i troškova
- Predlaganje rješenja u svrhu bržeg dostizanja rezultata
Praćenje i razvoj voditelja
- Razvoj potrebnih leadership vještina kroz kontinuiranu povratnu informaciju i poslovni coaching s ciljem osamostaljivanja voditelja prodaje kako bi uspješno nastavio vođenje projekta/prodaje po odlasku Solve Studio konzultanta
Navedeni projekt i dan danas uspješno posluje uz izgrađeni tim (prodaja i podrška prodaji) od 60-ak zaposlenih na tom projektu, na zadovoljstvo Jasne, vlasnika i klijenta.