Želim pokrenuti novi prodajni projekt i izgraditi prodaju od temelja

Upoznajte Jasnu. Jasna je direktor jednog od najvećih call centara u regiji. Odlična je u prodaji i obožava teleprodaju jer je i sama izrasla iz jedne takve tvrtke.

Jasna je dogovorila novog klijenta koji želi da njezin call centar prodaje njihove usluge. Jasna zna da treba postaviti cijeli projekt i izgraditi prodajnu silu od nule, ali ne stiže se sama baviti time i sve nadgledati. U kompaniji nema osobe koja može to u potpunosti odraditi umjesto nje jer su svi već zauzeti drugim projektima.

Jasna ima 3 mogućnosti:

  1. odgoditi klijenta na neko vrijeme i izgubiti prihod i kontinuitet rasta
  2. zaposliti nekoliko ljudi koji bi postavili projekt, organizirali i strukturirali prodaju, radili selekciju i zapošljavanje prodavača
  3. angažirati Solve Studio da za vođenje i organizaciju cijelog projekta

Jasna je odlučila angažirati Solve Studio.

Angažiranjem Solve Studia Jasna je dobila kompletnu uslugu koja obuhvaća:

Postavljanje projekta: 

  • izrada prodajnog plana – očekivani broj prodaja dnevno u periodu od godine dana
  • izrada plana zapošljavanja – kojim tempom, koliko prodavača, očekivani broj odlazaka i očekivana odsutnost s posla
  • izrada financijskog plana (planski račun dobiti i gubitka za projekt, do razine EBITDA marže) – planirani prihod od prodaje, planirani troškovi (do detalja), očekivani prihod po prodavaču

Zapošljavanje:

  • preporuke oko strukture i izgleda oglasa za slobodna radna mjesta i načina oglašavanja
  • selekcija i odabir finalnih kandidata – prodavača

Definiranje ciljeva i bonus sustava:

  • Definiranje ukupnog prodajnog cilja na projektu
  • Definiranje dnevnog cilja po prodavaču
  • Definiranje bonus sheme i potrebnog budžeta – iznosa i načina nagrađivanja te usmjeravanja na prodaju željenih proizvoda/usluga s većom maržom

Postavljanje strukture i načina rada:

  • Broj potrebnih supervizora/voditelja
  • Odabir kandidata
  • Organizacija posla do detalja – kako izgleda jedan dan, tjedan, mjesec, kako održati prodajni sastanak, kako motivirati prodavače, zadati prodajne ciljeve, pratiti ostvarenja…
  • Koliko često imati 1na1 razgovore s prodavačima – kako ih raditi (edukacija voditelja)
  • Postavljanje i organizacija pozadinske podrške prodaji

Praćenje prodaje i tjedno izvještavanje upravi:

  • Praćenje ostvarenja i uspoređivanje sa prvotno postavljenim planom prodaje, broja zaposlenih, prihoda i troškova
  • Predlaganje rješenja u svrhu bržeg dostizanja rezultata

Praćenje i razvoj voditelja

  • Razvoj potrebnih leadership vještina kroz kontinuiranu povratnu informaciju i poslovni coaching s ciljem osamostaljivanja voditelja prodaje kako bi uspješno nastavio vođenje projekta/prodaje po odlasku Solve Studio konzultanta

Navedeni projekt i dan danas uspješno posluje uz izgrađeni tim (prodaja i podrška prodaji) od 60-ak zaposlenih na tom projektu, na zadovoljstvo Jasne, vlasnika i klijenta.