BUDUĆNOST POSLA I LJUDSKIH POTENCIJALA
Budućnost posla i uspješnih poslodavaca leži u „co-creationu“
31 siječnja, 2023
-
Autor: Renata Preglej Garić.
Co-creation ili lijepo hrvatski – sustvaranje.
Sve više kompanija razumije kako je potrebno kreirati proizvod/uslugu testirajući s korisnicima od samog početka. Jednako tako, potrebno je razumijeti kako nećemo moći biti uspješan poslodavac ukoliko ne uključimo svoje zaposlenike u odluke koje su vezane uz njihovo iskustvo. Nedavni povratak u urede je možda idealna prilika da sa zaposlenicima pokrenemo dijalog na tu temu.
Što ih pitati – evo nekoliko primjera:
- Što im je kao zaposlenicima najviše nedostajalo?
- Kako im to možemo osigurati u uredu?
- Što je to zbog čega su se veselili (djelomičnom) povratku u urede?
- Može li se prostor gdje rade unaprijediti ili osvježiti.
- Kako možemo unaprijediti suradnju s drugim kolegama i voditeljima?
- Kakvo radno vrijeme bi im odgovaralo?
Sve te odgovore možemo dobiti od naših zaposlenika.
Dakle ukoliko želimo da naša tvrtka raste u budućnosti i da nas prepoznaju kao POŽELJNOG POSLODAVCA, biti će nužno uvesti sljedeće promjene:
- sve manje jednostranih odluka menadžmenta
- sve više uključenih zaposlenika i zajedničkog definiranja raznih procesa, iskustva i potrebnih promjena.