Budućnost posla i uspješnih poslodavaca leži u „co-creationu“

Autor: Renata Preglej Garić.  

Co-creation ili lijepo hrvatski – sustvaranje.

Sve više kompanija razumije kako je potrebno kreirati proizvod/uslugu testirajući s korisnicima od samog početka. Jednako tako, potrebno je razumijeti kako nećemo moći biti uspješan poslodavac ukoliko ne uključimo svoje zaposlenike u odluke koje su vezane uz njihovo iskustvo. Nedavni povratak u urede je možda idealna prilika da sa zaposlenicima pokrenemo dijalog na tu temu.

Što ih pitati – evo nekoliko primjera:

  1. Što im je kao zaposlenicima najviše nedostajalo?
  2. Kako im to možemo osigurati u uredu?
  3. Što je to zbog čega su se veselili (djelomičnom) povratku u urede?
  4. Može li se prostor gdje rade unaprijediti ili osvježiti.
  5. Kako možemo unaprijediti suradnju s drugim kolegama i voditeljima?
  6. Kakvo radno vrijeme bi im odgovaralo?

Sve te odgovore možemo dobiti od naših zaposlenika.

Dakle ukoliko želimo da naša tvrtka raste u budućnosti i da nas prepoznaju kao POŽELJNOG POSLODAVCA, biti će nužno uvesti sljedeće promjene:

  1. sve manje jednostranih odluka menadžmenta
  2. sve više uključenih zaposlenika i zajedničkog definiranja raznih procesa, iskustva i potrebnih promjena.