Čemu služi employer branding?

Autor: Grgomir Garić

Employer branding je alat kojim gradimo sliku poželjnog poslodavca. To je proces u kojem unutarnje vrijednosti kompanije izvlačimo na svjetlo dana i putem marketinške strategije i alata komuniciramo prema tržištu rada. Naravno, kao i svaka marketinška strategija, ona treba biti temeljena na stvarnim vrijednostima kompanije, bez lažnih obećanja.

Glavni cilj employer brandinga privlačenje vrhunskih talenata i njihovo zadržavanje u kompaniji, povećanje zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika, te poboljšanje ukupnog ugleda tvrtke u javnosti.

 

Na današnjem tržištu rada, konkurencija i borba oko kvalitetnih kandidata je vrlo jaka, a privlačenje i zadržavanje kvalitetnih zaposlenika je ključan faktor uspjeha tvrtke.

Stvaranjem pozitivne slike poslodavca koji nudi atraktivne benefite, razvija kvalitetne voditelje, nudi općenito mogućnost razvoja karijere i prijateljsko radno okruženje, tvrtka privlači talentirane ljude koji dijele iste vrijednosti i ciljeve. Dodatno, postojeći zaposlenici tvrtke će se osjećati više motivirano i demonstrirati će veću lojalnost, što će povećati njihovu efikasnost i dugoročno doprinijeti uspjehu tvrtke.