Kako nam kvalitetna employer branding strategija može pomoći kod rješavanja muka pri zaposlenju novih zaposlenika?

Autor: Grgomir Garić

Za kvalitetnu provedbu employer branding strategije, u početku je najvažnija podrška menadžmenta.

Prvi korak u stvaranju kvalitetne employer branding strategije je istraživanje među zaposlenicima gdje želimo naučiti više o njima te dobiti sliku idealnog zaposlenika i njegovim osjećajima koji ga vežu uz tvrku. Prema rezultatima istraživanja formiramo i konačni employee value proposition (EVP), kojim napokon dobivamo odgovor – što je to zbog čega postojeći zaposlenici ostaju s nama te zašto bi se novi zaposlenici trebali pridružiti baš nama.

 

employer branding strategija

 

Zatim se pristupa definiranju komunikacijskih poruka, koje moraju biti relevantne i uključivati različite kanale, uključujući web stranicu tvrtke, društvene mreže, događaje, konferencije, internu komunikaciju, itd.

Nakon implementacije employer branding strategije, važno je pratiti njezin uspjeh. Praćenje broja prijava za posao koje kao posljedicu imaju što više kvalitetnih kandidata koje na kraju i zaposlimo, analiza povratnih informacija od zaposlenika i provjera stope zadržavanja zaposlenika su samo neke od stvari koje moramo kontinuirano pratiti.