Employer branding cijena

Autor: Grgomir Garić

Kolika je employer branding cijena?

Employer branding cijena nekog projekta se formira na isti način kao i cijena klasične marketinške kampanje čije su sastavnice:

  1. Istraživanje (u slučaju employer brandinga – među zaposlenicima)
  2. Definiranje slike idealnog zaposlenika
  3. Definiranje EVP-a (employee value proposition-a), odnosno što je to što tvrtka nudi kandidatima, na osnovu čega bi mogli donijeti odluku i poslati životopis
  4. Definiranje ključnih komunikacijskih poruka
  5. Medijsko planiranje – odnosno putem kojim medijskih kanala ćemo komunicirati naš employer brend
  6. Razrada sadržaja (contenta) prema definiranim medijskim kanalima.

employer branding cijena

Employer branding cijena za pojedinu kompaniju može varirati ovisno o stadiju razvoja employer brandinga u kompaniji.

Dio kompanija, određene sastavnice employer brandinga već provode pa ih nije potrebno ponavljati, kao što je primjerice istraživanje zadovoljstva zaposlenika. U kompanijama koje imaju snažne HR i marketinške odjele, ponekad je dovoljno provesti kvalitetno i nezavisno istraživanje koje će biti osnova za angažiranje postojećih resursa za provedbu employer branding strategije.