EMPLOYER BRANDING
Employer branding cijena
19 ožujka, 2023
-
Autor: Grgomir Garić
Kolika je employer branding cijena?
Employer branding cijena nekog projekta se formira na isti način kao i cijena klasične marketinške kampanje čije su sastavnice:
- Istraživanje (u slučaju employer brandinga – među zaposlenicima)
- Definiranje slike idealnog zaposlenika
- Definiranje EVP-a (employee value proposition-a), odnosno što je to što tvrtka nudi kandidatima, na osnovu čega bi mogli donijeti odluku i poslati životopis
- Definiranje ključnih komunikacijskih poruka
- Medijsko planiranje – odnosno putem kojim medijskih kanala ćemo komunicirati naš employer brend
- Razrada sadržaja (contenta) prema definiranim medijskim kanalima.
Employer branding cijena za pojedinu kompaniju može varirati ovisno o stadiju razvoja employer brandinga u kompaniji.
Dio kompanija, određene sastavnice employer brandinga već provode pa ih nije potrebno ponavljati, kao što je primjerice istraživanje zadovoljstva zaposlenika. U kompanijama koje imaju snažne HR i marketinške odjele, ponekad je dovoljno provesti kvalitetno i nezavisno istraživanje koje će biti osnova za angažiranje postojećih resursa za provedbu employer branding strategije.