Pa dobro zašto su svi oglasi za posao skoro isti/slični?

Autor: Grgomir Garić

Jeste li se ikada zapitali zašto su svi oglasi za posao skoro isti/slični?

Odgovor je, za nas u marketingu – jednostavan. 

NEDOSTAJE BREND. Ili je NEDOVOLJNO istaknut. Ili NEDOVOLJNO opisan.

A svaka priča o brendu, počinje s headlineom, tj. naslovom.

Što je NASLOV?

  • Naslov je grupa riječi ili rečenica koja promoviraju brend – proizvod, uslugu ili tvrtku.
  • Naslov je ponuda.
  • Naslov je RAZLOG zašto ste kliknuli na poveznicu!

Što dobar NASLOV radi?

Dobar NASLOV je najzaslužniji za konverziju posjetitelje u potrošača, tj. potiče na akciju. Kad čitamo novine, ili surfamo internetom – privlači nas naslov. Naslov je isključivo zaslužan za naš klik.

Postoje dva pristupa u izradi dobrog naslova:

  1. Racionalni, tj. onaj koji potiče na akciju. Pojednostavljeno – kupi 2 dobiješ 3. Tu je u fokusu korist za potrošača i njegova racionalna odluka.
  2. Emotivni, tj. onaj koji potiče emociju. Pojednostavljeno, ovdje gradimo osjećaj i emotivnu povezanost, koja nas potiče prvo na razmišljanje, pa tek onda na akciju. To je ono kad vas nešto dirne.

Pa koji onda pristup da koristimo kako bi naš oglas za posao bio zapažen?

Definitivno idemo pristupom 2. – emocija!

Pa kako sad emocije u oglasu za posao? Nije li naslov rezerviran za IME pozicije? 

Gledajući stotine oglasa za posao – čini se da je. Što je u biti krivo. No pokušavajući istaknuti ili uljepšati nepopularna zanimanja, dio kompanija se okrenuo “nabrijavanju” imena pozicija, pa smo došli do apsurdnih tituliranja koja nemaju veze sa stvarnim radnim mjestom. Prodavač tako postaje konzultant za prodaju. Čistač je floor manager. Agent iz pozivnog centra je menadžer poslovne prodaje. A osoba na chatu je customer relationship menadžer. Ima primjera napretek.

Umjesto takvog pristupa, isprobajte slijedeću strukturu kod izrade naslova i stavite to u prvi plan (prije naziva radnog mjesta).

  • Catchy” uvod – ili “kuka” za koju će budući kandidat “zakvačiti”
  • Opišite misiju – ili zašto postojite
  • Opišite tim u kojem je Vaš kandidat potreban
  • Opišite kako će kandidat doprinijet timu svojim radom

Evo primjera primjene ovog modela pisanja – pravit ćemo se da mi tvrtka koja zapošljava. 

Solve Studio Agent korisničke podrške:

Jedan telefonski poziv nekome može promijeniti život. Jeste li ga baš vi spremni preuzeti?

Pridružite nam se u upornom olakšavanju života našim korisnicima. Zabavljajući se i učeći s kolegama u timu, odgovorite na sva moguća (i nemoguća) pitanja o našim uslugama. Garantiramo vam da će te se i dobro nasmijati, jer naši kolege, a i korisnici, znaju biti vrlo kreativni. Razvijte i vi svoju kreativnost s nama i postanite hodajuća Solve Studio enciklopedija znanja. 🙂

Zapošljavamo: Opis pozicije

Netko će reći pa ovo je sladunjavo. 😬 Za nekoga sigurno. Za kandidata nije – jer zna da je “teško” u ovakvim poslovima uvijek biti nasmijan i motiviran, što god pisalo. Ovako formirani naslovi nam daju priliku da iskomuniciramo emociju i obećanje. Kojeg se moramo DRŽATI!

A to je tema nekog drugog posta.