Što je Employer branding?

Autor: Grgomir Garić

Jedna od naših specijalnosti kojima se bavimo je employer branding koji je trenutno vrlo popularna tema u poslovnom svijetu.

Employer branding ili izgradnja reputacije poslodavca je proces povećanja vidljivosti poslodavca prema budućim zaposlenicima i kandidatima za posao. Riječ je procesu u kojem se primarno kombiniraju marketinške tehnike sa ključnim komunikacijskim porukama koje su odraz vrijednosti i kulture poslovanja poslodavca.

što je employer branding

Glavni cilj employer brandinga je privući što više odgovarajućih kandidata za oglašeno radno mjesto, no jednako tako i nastaviti komunicirati svoje vrijednosti prema postojećim zaposlenicima. Kako bi se napravila kvalitetna employer branding strategija, potrebno je provesti istraživanje među zaposlenicima, kako bi doznali što ih je privuklo i potaklo da se pridruže kompaniji. Ujedno, kroz istraživanje za employer branding, nastojimo doznati više o navikama zaposlenicima, primjerice kako se informiraju, što čitaju i njihove navike van posla, što nam pomaže da definiramo idealne persone.

Kroz interno istraživanje dobivamo dragocjene podatke na osnovu kojeg možemo kreirati idealnu sliku kandidata i EVP (Employee Value proposition), na osnovu kojeg kreiramo cjelokupnu marketinšku kampanju.