EMPLOYER BRANDING
Employer branding u praksi
19 ožujka, 2023
-
Autor: Grgomir Garić
Teoriju employer brandinga smo pokrili u prošlom članku “Što je employer branding?”, dok sada dolazimo do zlatnog pitanja: Kako izgleda employer branding u praksi?
Employer branding u praksi donosi niz prednosti poslodavcima:
- Povećanje reputacije poslodavca: korištenje employer brendinga može pomoći tvrtkama izgraditi prepoznatljivost i ugled među potencijalnim zaposlenicima, privlačeći talente koji se žele pridružiti tvrtki poznatoj po kulturi i vrijednostima.
- Smanjenje troškova zapošljavanja: učinkovita employer brending strategija smanjuje troškove zapošljavanja, jer se smanjuje potreba za plaćanjem skupih naknada za pronalaženje novih zaposlenika.
- Kvalitetnije zadržavanje zaposlenika: zadovoljni i motivirani zaposlenici su manje skloni napuštanju tvrtke, čime izbjegavamo dodatne troškove zapošljavanja novih.
- Povećanje uspješnosti poslovanja: Uspješna employer brending strategija može pomoći tvrtkama da se izdvoje od konkurencije, privuku i zadrže vrhunske talente, poboljšaju kvalitetu rada, što u konačnici pozitivno utječe na poslovni uspjeh tvrtke.