Employer branding u praksi

Autor: Grgomir Garić

Teoriju employer brandinga smo pokrili u prošlom članku “Što je employer branding?”, dok sada dolazimo do zlatnog pitanja: Kako izgleda employer branding u praksi?

Employer branding u praksi donosi niz prednosti poslodavcima:

  1. Povećanje reputacije poslodavca: korištenje employer brendinga može pomoći tvrtkama izgraditi prepoznatljivost i ugled među potencijalnim zaposlenicima, privlačeći talente koji se žele pridružiti tvrtki poznatoj po kulturi i vrijednostima.
  2. Smanjenje troškova zapošljavanja: učinkovita employer brending strategija smanjuje troškove zapošljavanja, jer se smanjuje potreba za plaćanjem skupih naknada za pronalaženje novih zaposlenika.
  3. Kvalitetnije zadržavanje zaposlenika: zadovoljni i motivirani zaposlenici su manje skloni napuštanju tvrtke, čime izbjegavamo dodatne troškove zapošljavanja novih.
  4. Povećanje uspješnosti poslovanja: Uspješna employer brending strategija može pomoći tvrtkama da se izdvoje od konkurencije, privuku i zadrže vrhunske talente, poboljšaju kvalitetu rada, što u konačnici pozitivno utječe na poslovni uspjeh tvrtke.

 

employer branding u praksi